Mijn eerste reis - Reisverslagen van Maarten Rademakers - WaarBenJij.nu Mijn eerste reis - Reisverslagen van Maarten Rademakers - WaarBenJij.nu

Mijn eerste reis

Vanaf 25 oktober reizen Nienke Goedvolk en ik 6 weken af naar Kumasi, Ghana om daar voor een periode van 6 weken vrijwilligerswerk te doen.
De eerste 2 weken zullen wij als verpleegkundige werken in een algemeen ziekenhuis. De andere 4 weken doen wij mee met het outreach programma, we gaan dan kleinere dorpjes, weeshuizen, basisscholen, enz. bezoeken waar geen medische voorzieningen zijn, en geven daar de nodige medische zorg.
We zullen proberen om wekelijks een stukje te schrijven, maar aangezien de internetverbinding in Kumasi soms te wensen over laat, zal dit misschien niet altijd lukken.

Recente Reisverslagen:

20 November 2014

Het komt wel goed...

13 November 2014

Nieuwe vrienden

02 November 2014

Een engeltje

27 Oktober 2014

We sweat us an accident!

24 Oktober 2014

Afscheid nemen bestaat niet
Maarten

Vanaf 25 oktober reizen Nienke Goedvolk en ik 6 af naar Kumasi, Ghana om daar voor een periode van 6 weken vrijwilligerswerk te doen. De eerste 2 weken zullen wij als verpleegkundige werken in een algemeen ziekenhuis. De andere 4 weken doen wij mee met het outreach programma, we gaan dan kleinere dorpjes, weeshuizen, basisscholen, enz. bezoeken waar geen medische voorzieningen zijn, en geven daar de nodige medische zorg.

Actief sinds 15 Okt. 2014
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 4192

Voorgaande reizen:

25 Oktober 2014 - 08 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: